sexta-feira, 23 de setembro de 2011

Dilma Cruella

Because of a surgery I find myself toothless and with nothing to do. It is a very weird sensation after you spent months working so much and hardly finding time for yourself and suddenly has a whole day to you, and you must stay home and rest, and end up not knowing what to do with all the extra time you got used to not having. So, what did I do? I went ransacking some old (not so old actually) school files and found a project that I made in my digital illustration class, where we had to choose a picture of someone and transform that person into somebody else using Photoshop, but in a cartoon way.
I made our dear president Dilma Rouseff mutate herself into my dear Cruella DeVil! The final result is below ;)


Por causa de uma cirurgia, encontro-me desdentado e sem nada pra fazer. É uma sensação muito estranha, depois de passar meses trabalhando tanto que você mal encontra tempo pra si mesmo e de repente tem o dia todo pra você; e é obrigado a ficar em casa e descansar, e acaba não sabendo o que fazer com todo o tempo livre que se acostumou a não ter. Então, o que eu fiz? Fui vasculhar alguns arquivos velhos (não tão velhos) de faculdade e achei um projeto que fiz na aula de ilustração digital, no qual tínhamos que escolher uma foto de alguém e transformar aquela pessoa em outra, só que de um modo caricaturesco.
Eu fiz nossa querida presidentE (não é presidentA não, tá!) Dilma Rousseff mutar-se na minha querida Cruella DeVil! O resultado final está acima ;)


:B

Nenhum comentário:

Postar um comentário